Nuffnang

Thursday, September 30, 2010

What's done is done.. ^^

jentera
30-sep-2010
Di dalam mood yang agak penat.. Pening2 + banyak sangat benda kena fikir.. lalalalalalalalala~~

The harsh and hush day for me.. OoPpppssS! No! No! I'm not gonna write in english my dear friends.. Just for the moods only.. I already wrote my blog in english before.. So, i have made up to use bahasa in my writes..

Adesss, aku benci gila hari ni.. Yela, 'star' aku tak datang sekolah hari ni.. Tak da tempat aku nak mengada- ngada & tak boleh nak merungut.. Aku pergi sekolah hari ni pun bosan sangat.. Tak da semangat langsung nak belajar.. Gila 'down' aku hari ni.. Kalau aku dapat cari pasal dengan sapa.. Memang cukup kena dengan mood aku.. Teruk2 aku belasah sampai puas hati aku.. Tadi dalam makmal biologi aku rasa sentap gila bila ketiadaan 'star'.. Memang lain betul hari aku tanpa 'star' ni.. Tapi aku hadapi juga hari ni dengan penuh kesabaran.. Hari aku lagi lebih pabila 'classmate' aku tanya pasal hubungan aku dengan 'star'.. Aku tak berani nak jawab apa.. Cuma boleh jawab sekadar yang termampu.. Maaf OK kepada 'classmate' perempuan dalam kelas aku ye.. Sesuatu rahsia tu tak boleh la nak 'reveal' & 'share'.. Sometimes, aku perlu juga ruang untuk aku rahsiakan.. Ini cara aku.. Kalau tak suka cakap ja, hidup aku itu hak aku antara Allah.. Kalau nak fitnah tu fikir la logik dulu ye.. Tiada sindiran kepada sesiapa.. Kenali aku, fahami aku & aku akan fahami orang lain.. Aku tahu mulut orang kita tak boleh tutup.. Tapi tak apa la.. Nanti di akhirat aku boleh minta pahala kat orang yang pernah buat dosa dengan aku.. Tiada sindiran atau ingin menyakiti hati siapa pun kawan2 aku ok.. Kalau dah terasa sangat tu kita boleh gaduh pukul2 sampai koma atau putus kawan.. Itu prinsip aku.. By the way, aku cabar siapa saja yang tak puas hati dengan aku untuk gaduh.. Aku tak suka bincang cara baik atau sabar..
best2 jewsempoi jewhappening habis
Hah! Lupa nak cerita.. Petang tadi aku, AIDIL, DANISH & NOT pergi jalan2 + tangkap gambar kat area Alor Setar.. Memang happening habis dengan depa ni.. Gila kentang + cokodok je depa ni.. Sempoi je.. Kami 1st sekali hangout kat menara AS.. 'Snap' gambar banyak2 kat situ.. Papepun, terima kasih bebanyak la kat NOT sebab dia bagi aku pinjam duit untuk isi minyak + belanja makan minum lagi.. Aku tak sangka pun petang tadi nak pergi sampai A.S.. Yela, NOT kata nak pergi tukar spoket LC dia.. Tengok2 lajak terus sampai AS.. Lepas tu, kami pergi masjid Zahir snap gambar + solat asar berjemaah.. Then, kami 'rush' balik rumah la.. Masa ODW nak balik rumah, ada pula LC nak buat game atas road.. Gila laju LC orang tu, motor aku memang lembaps sket.. Kawan aku bawa gila laju try overtake dia.. Pas2 berlakulah kejadian ala2 rempit kat atas jalan.. FYI, kami anti rempit OK.. Sampai2 jitra kami teman la DANISH pi jumpa ejen dia nak do something.. Then, aidil + not belanja makan ABC.. Perghhhh.. Cedap.. Hmmm, rasanya takat ni jelah coretanku kali ini.. Sehingga ketemu lagi ya..

ASALAMUALAIKUM!
JAZAKALLAHUQAIRANKASIRAN

No comments:

Post a Comment