Nuffnang

Tuesday, September 14, 2010

Tak Lekat kat Rumah Da ke...

raya ke 5..

14-sep-2010




Salam.. readers2 blog aku nie semua da start puasa enam ke? kalau tak start lagi tu cuba-cuba la puasa enam ok.. ganjaran dia sama seperti kita berpuasa setahun taw.. kalau tak mahu tak apa la.. aku cuma nak cari pahala dan nak mengajak je.. tiada paksaan dan sindiran ok..

kali nie aku nak cerita pasal aku raya kat rumah kawan2 aku lagi la.. macam biasa la.. raya ni tak taw la nak cerita apa.. so, aku cerita jela pasal aku beraya kat rumah kawan2 aku.. first sekali aku raya kat rumah ED la buat kali ke-2.. teman kawan2 aku yang belum g beraya lagi rumah dia.. mak dia kasi lima hinggit taw.. lepas la duit minyak depa untuk hari ni.. haha^^.. pastu kami terus menuju ke rumah hafiqah(kali ke-2).. hari nie mak dia masak buat laksa.. so, dia jemput kawan2 datang la makan kat rumah dia.. kat rumah dia kami semua berkumpul la untuk pergi rumah azween(kali ke-2) yang berhampiran kat situ juga.. mak azween masak mee goreng.. sedap la.. lepas tue kami beransur pula g rumah MAS (awek PA'AN) kat ASUN tue.. jauh kot... gila la.. yang paling aku tak tahan, setiap rumah kami p.. kami snap gambar je.. adoi.. haha.. then last sekali kami pergi la rumah NAJWA D yang kuku dia terkopek paling tragis.. beraya la aku kat rumah dia kali ke-2 juga.. adoi.. aku dok beraya rumah yang sama ja.. haha^^.. sebelum aku balik tu kami aku smpat lagi p booking court badminton untuk main esok pagi.. hope ramai la datang.. dapat claim duit balik.. ALHAMDULILLAH tak ada perkara yang tak diingini berlaku.. haha.. hari nie ramai juga yang datang beraya; aku, aidil, not, pa'an, danish, kimi, pit, ikmal naim, ed, pikah, nadiah, dayang, aween, faizah, najwa d.. sekian, wassalam..
JAZAKALLAHUQAIRANKASIRAN
AssALAMULAIKUM..

No comments:

Post a Comment