Nuffnang

Thursday, September 23, 2010

ohhh! aku ingin kau tahu..

24-sep-2010
Tengah baring & pening dengan blog ni.. Tak boleh tukar font.. Pastu tak boleh tukar warna font, saiz font.. Bengong betul!

Assalamualaikum!
Apa khabar pembaca2 blog aku ni? Semua dah habis buat puasa enam? Alhamdulillah kalau dah..


Aku nak bagitahu ni, semalam aku mimpi taw.. Perghhhhh! Best gila.. (Woi, jangan fikir kotor) Aku mimpi aku jumpa seorang nenek tua.. Dalam mimpi tu nenek tua tu sebenarnya nenek kebayan + sihir + ahlil nujum + tukang tilik.. Nenek tua tue tanya aku 'Cu, cu tanyakan segala pertanyaan kepada nek.. Segala soalan cu nak tahu nenek akan jawab'.. Tak ada benda lain lagi aku nak tanya sebenarnya kecuali aku nak tahu siapakah gerangan perempuan yang benar2 mencintai aku.. Setelah aku bertanya soalan itu.. Nenek tu pun jawab 'soalan tue senang cu, cNta aMat mAhAL tAkr!FnYa..e2LaH Yg dFitRahkAn 0Leh aLLah kPd hAmbAnyA..cNtA hNya t'2L!s pd p'ktAaN tEtApi gAgAL dLihAt pD zAhiR..krN cNta e2 AdLh tNgGuNgjWb dmNa WjuDnyA ksETiAaN&KjjuRan yG b'1 d'dLmnyA..eNgtLah pD yG 1,jjuR pD yG stiA,stiA pD yG kAsiH,kAsiH pD yG rNdu,rNduLh pD yG m'nyAyAnGiMu..
cNta xkN hAdir kLAu TdK d'cri..cNta jGa xkN dA kLAu xdA sApA yG m'bEri,tp M'cri biArLh pD yG SuDi..BkN M'mNta pD yG sMpAti..e2Lh eRti sBnr CINTA SUCI.. Perempuan yg benar2 menyintai cu ialah n** ****** ****' Aku kemudian dapat melihat imbasan muka perempuan tu sekelip mata ja.. Kemudianya, aku terjaga dek ketukan kuat pintu bilik aku oleh ibu aku.. Cerita aku nie mungkin tak relevan, sebab cerita dari mimpi je pun.. Mimpi tu mainan syaitan.. Tapi bila dipikirkan balik mimpi aku tue macam aku tengok movie HD+3D.. Macam real + boleh rasa sentuhan.. Nyahahahaha.. Mimpi yang pelik + best + gempak.. Tu jer aku nak citer pun.. Bye! Sayonara! Annyong! Chalga! Assalamualaikum!


JAZAKALLAHUQAIRANKASIRAN! Sekian

No comments:

Post a Comment