Nuffnang

Thursday, September 30, 2010

Geram aku tak bersuara..


30-sep-2010
Aku tengah baring + malas sangat2 sambil menghirup oksigen menggunakan sistem pernafasan aku- hidung + mulut..

Aku masih tak faham apa erti hidup jika terus dipendam perasaan ketidak-puasan hati yang terus mencabar diri aku ini.. Biarlah persoalan itu terus menjadi tanda tanya kepada aku setiap hari..

Hmmm, aku ni bukan sempurna.. Aku bukan Nabi, Malaikat atau para Wali Allah.. Aku cuma manusia yang sentiasa patuh pada fitrahnya untuk meneruskan kehidupan aku..
Pedihnya siang aku hari ni.. Bukan sebab ada orang sakitkan hati aku.. Tapi disapa oleh sang Mentari.. Uwahhh.. Ayat... Class gituh^^.. Aku ni memang pemalas kalau nak dikatakan- memang lagi teruk dari si baghal.. Aku selalu tak buat kerja sekolah.. Bila tak siap tu, paham2 jela.. Cikgu pun siapkan la peluru2 21 kaliber yang seharusnya digunakan untuk membunuh penguin darat.. Tapi sebaliknya cikgu2 'fire' aku sehingga rosak buah pinggang serta tergeliat otak aku akibat bebelan yang agak 'hardcore'.. Hmmm, aku paham cikgu buat macam tu sebab sayangkan aku kot.. Tak taw la.. Mungkin tak kot.. Aku ni bukan pelajar 'favourite' mana2 cikgu.. Iyelah, muka aku ni macam mamak la, anak mami la, bangla la, pakistan la.. Hmm aku tahu, aku sedar, aku faham siapa sebenarnya aku ni.. Aku tahu korang 'jelous' sebenarnya dengan ketampanan aku yang seperti model2 terkenal dunia.. Hahax3 ^^.. Masuk bakul angkat sendiri.. Yo yo ooOO je.. Poyos2..
Hermmm, ouh terlupa pula.. Nak bagitaw nieh.. AKU SHAYUNKS SEMUA MEMBERS2 TERBÆK AKU.. Bila aku dah tak ada nanti.. Contact2 la k.. SORRY LARI TAJUK LAX.. Huhu, saja yang buat iklan kormesial tak berbayar..

And the last but not least, LIVE YOUR LIFE OK, BE THE ONE WHO YOU WANT TO BE, LIFE MUST FUN, ENJOY THE REST OF YOUR DAY AFTER READS MY BLOG OK!

ASALAMUALAIKUM!
JAZAKALLAHUQAIRANKASIRAN!

No comments:

Post a Comment