Nuffnang

Saturday, September 18, 2010

Kau & Aku- tentang kita

19-sep-2010
Tengah baring sambil mnulis blog..

Bosan la sayang.. Dlin(darling) rindu sgt kat hney(honey).. Dah lama kita tak jumpa kan.. Contact dlm phone je.. Last kita jumpa pun masa cuti mid year hari tu.. U belanja I macam2, I know U bt camtu sebab U nak celebrate my belated birthday.. Nanti birthday hney, dlin datang penang lagi taw.. InsyaAllah, kalau tak ada aral melintang dlin datang then bawa duit lebih dlin balas balik apa yang hney dah buat & belanja dlin..
Walaupun dlin selalu buat hney marah, sedih, kecewa, sakit hati- dlin tetap sayangkan hney.. Dlin minta maaf taw dari hujung rambut sampai hujung kaki.. Dlin akan berusaha untuk jadi yang terbaik untuk hney.. Aku bukan Nabi hney yang bisa sempurna segalanya..
Terimalah aku sebagai mana kau kenali aku.. Janganlah kau meragui cinta yang setulusnya dari aku.. Dlin nak sangat jumpa hney dalam masa terdekat ni.. Rindu sangat.. Banyak benda dlin nak cerita kat hney taw.. Kalau dalam hphone tak puas la nak sembang.. Alarh, nanti bila dah habis SPM kita try la apply universiti yang sama.. Kalau rezeki kita tak sama.. Terpaksa la dlin berjauhan dengan hney lagi untuk 5 tahun seterusnya.. Dlin ingat nak bertunang dengan hney cepat2 then g oversea sama2.. Lepas graduate terus kawin.. Haha^^.. Now, kita concentrate betul2 untuk SPM & achieve our goals..

Hney kena ingat selalu taw janji2 hney dengan dlin..

JAZAKALLAHUQAIRANKASIRAN

ASALAMUALAIKUM

No comments:

Post a Comment