Nuffnang

Wednesday, November 17, 2010

Penat Tu Mainan Minda je kan..?

16 November 2010, 12:13AM

Asalamualaikum , apa khabar readers blog aku ni. Huhu. Harap engkau orang semua sihat2 belaka. Dah lama juga aku tak update blog aku ni. Berhabuk juga la. Huhu. Sorry la lambat update new entri. Aku baru beli ja ink microsoftword ni. Hari tu aku dok taip2 tetiba jer habis. Hmm. Sekarang ni aku dah tak pening2 kepala lagi fikir pasal sekolah. Yela, cuti sekolah penggal akhir dah mula. Hehe. Waktu exam berapa kali dah aku tak mai. Lantak la. Tak larat aku dok kat sekolah yang membushankan tu. Asyik termenung je. Agak seronok la bagi aku bila tiba waktu cuti ni. Seronok sangat. Yela, boleh lepak dengan kawan2 kat Penang tu. Woi, buchoit la! Mai la Sungai Petani lak! Aku jer dok p Penang. Manyak cantik. Barai la motor aku dok ulang- alik g Penang. Huhu. Weyh, aku tak tahu lagi nak cakap camna kat parents aku supaya bagi aku g Penang naik motor. Sebelum ni aku dok g Penang secara Illegally je without my parents permission. Aku sebenarnya takut juga dok g Penang selalu ni. Takut jadi apa2 kat sana sure parents aku bengang gila dengan aku. Huh =_= ‘’.. tolonglah. Hope sangat2 diorang restukan pemergianku. *woah! Ayat memang power!

Ermm, kali ni aku nak cerita pasal ape ye. Agak kebuntuan la tak tahu sangat nak cerita pasal apa. Sebenarnya ada banyak nak cerita tapi ape yang patut aku cerita ye? (* 3 jam kemudian).. .... .... .. .. . aku nak cerita pasal suatu hari yang aku amat sibok sangat. Perghh, memang sibuk. Memang sibuk sangat2. Sibuk gila2. Gila pun tak sibuk macam ni. Ok2, aku bagitahu dulu perancangan aku pada hari tu taw (13 November 2010).

Jadual aku hari tu.

Pergi Laguna Merbok mencari tempat jamuan kelas aku

Hantar kawan aku pergi central square (dia nak jumpa member dia)

Pergi rumah Din tunggu dia bagi barang dekat kawan dia

Pergi rumah kawan aku nak tengok dorang spray coverset motor

Pergi Jeti Laguna ambil duit pergi beli barang

Pergi balik kat tempat diorang spray coverset motor tu

Balik rumah mandi + rehat kejap

Pergi rumah Syamil tunggu dia bersiap

Pergi berkumpul kat Stesen Minyak Mobil tunggu Din

Pergi jamuan BBQ kelas aku

Ambil kawan aku kat Central Square

Balik rumah aku kemas barang2 dia

Pergi hantar kawan aku balik Penang

Balik Sungai Petani balik.

Pergi Tesco dengan family.

Lepas tu PENGSAN sampai esok pagi.

Huh =.=, walaupun naik motor tapi still memenatkan. Jarak semua tempat yang aku pergi tu memang jauh gila. Minyak motor hari tu aku dah guna_ 3 + 3 + 4 + 4 =?.. jerih wooooo!

Tu ja nak cerita pun.. haha!

Salam

No comments:

Post a Comment