Nuffnang

Saturday, October 2, 2010

≈Saat Detik Aku Kenang ≈

2-okt-10
Hmmm, dalam mood yang moody + angin satu badan + marah.. Tapi nak sangat tuliskan something kat kotak biru ni..

Banyak sangat memori yang aku tak boleh lupa dengan kawan2 aku.. Tak kira la kawan2 dekat Penang atau Kedah.. Tapi semua kawan2 aku memang terbaik.. Huhux^^.. Ikhlas taw.. Kawan yang aku tak suka tu, aku benci betul2 la, tunggu hari makan penumbuk aku je.. Ok2, masuk topik balik ye.. First, aku nak citer kenangan aku dengan kawan2 aku kat Penang, Balik Pulau, Kongsi.. Perghhhh! Bila dengan hampa tiap2 hari aku tak lekat kat rumah.. Ada saja aktiviti2 yang kita buat.. Tiap2 petang curi2 main badminton kat court badminton berek polis.. Hahax.. Selalu ja kita kena marah dengan pak cik2 kat situ sebab main tanpa kebenaran.. Lepas main badminton kita pergi minum + makan + lepak2 kat kedai makan sebelah library daerah tu.. Perghhhh! Wa cakap sama lu memang terangkat la bila makan bihun sup kedai tu + cabai jeruk.. Erghhh cedap.. Laksa kat kedai tu pun sedap.. Aku makan habis kurang pun dua mangkuk.. Normal la tue bagi kawan2 aku.. Lepas tu kadang2 kita pi kayuh basikal naik bukit telok bahan, bukit manggis, bukit lama, bukit baru, bukit hilton.. Tapi yang tak boleh lupa tu kita kayuh ramai2 pi telok bahang; cikgu praktikal buat parti BBQ.. Perghh.. Kita mandi sampai kecut2 badan.. Pastu waktu kita nak balik suma tak larat.. Haha, mungkin sebab letih makan + mandi kot.. Apa pun memang enjoy habis.. Tapi yang tak boleh lupa, kita tiap2 hari g CA.. Main dota ja kerja kita.. Dari noob jadi pro.. Dari 'first blood' sampai 'god-like'.. Haha, suatu ketika, aku orang ke-5 yang paling banyak menyumbang duit kat CA.. Nak dekat beribu juga la.. Lepas tu kita minat pergi gym pula, pulun la kita g gym tiap2 petang, malam pun pernah. juga.. Lepas tu kita terlibat dengan program Anak- Anak Kota.. The best experience that I ever had.. Masuk paper oww.. Gila la.. Nak cerita pun panjang pasal program anak2 kota ni.. Pape pun memang best la eventhough tak dapat duit pun tapi pengalaman & kenangan tu memang 'unforgettable' la.. Ape eyh kita selalu buat lagi petang2? Hah, kita selalu g ronda2 pastu pergi pantai pasir panjang.. Habis jauh pun Sungai Pinang ja.. Huhu.. Citer ni aku dedicate kepada kawan2 baik aku kat BALIK PULAU; farhan m, duncan, farhan f, amirul i, anas afifi, syahimi, k.rol mat da, pak din, k.e, haiqal, alfizi.. Yang lupa tu aku tak ingat nama sangat.. Tapi aku ingat juga..
(Tunggu episode 2)

No comments:

Post a Comment