Nuffnang

Wednesday, October 27, 2010

Honey Punya Cerita

27-10-2010

mood? sakit la sayang.. tekak terasa panas dan perit di setiap masa.. maybe sebab aku demam.. bila nak makan lagi la sakit sebab nak telan tu... perghhhh nikmat kesakitan tiada tandingan.. tak tahu la nak makan apa sebab semua yang aku makan semuanya sakit2 belaka.. ni lah ujian Allah berikan aku seupa aku lebih tabah berada di atas muka bumi ini.. dan aku tahu ni baru ujian kecil..

eyh.. korang nak dengar tak my Honey bucuk2 punya cerita.. dia ada tulis message kat aku yang berbunyi 'sayang la sayang oi yang ku sayangi lagi menyayangi bersama orang yang tersayang sehingga kesayangan itu tak mampu dibuang daripada orang yang tersayang macam you sayang..' aku lantas memujinya bahawa ayat2 dia tu seperti orang sastera walaupun aku sendiri kurang faham apa yang dipertuturkannya.. lepas tu dia minta aku masukkan dalam blog aku ni.. haha.. aku apa tunggu lagi.. aku terus masukkan la.. tunggu cangak lagi?

asalamualaikum
jazakallahuqairankasiran

No comments:

Post a Comment