Nuffnang

Sunday, April 26, 2009

Kawan

Kawan

kawan…

bila rasa ingin menangishubungilah akubukan aku nak suruh kau berhenti menangistapi

mungkin aku boleh menangis bersamamu
kawan…


jika terasa tiba2 nak melarikan diri jauh dari masalah

hubungilah akuaku takkan suruh kau berhentitapi

mungkin aku akan berlari bersamamujika masalahmu boleh selesai

kawan..jika tiba² kau ditinggalkan kekasihberitahulah akuaku tidak akan memaki hamun x-

makwe/x-pakwe mutapiaku akan cuba buat kau cintai dirimu sendiri

kawan..jika kau kecewa keluargamu tak bahagiaberitahulah akuaku takkan buat kau benci

ibubapa mu.tapi..aku beritahu kau harus terima segala ketentuan Allah
kawan..


jika kau kecewa dengan perkahwinanmu suatu hari nanticeritalah pada akuaku takkan sebut nama perempuan/lelaki itutetapi..

cubalah jadi lelaki/wanita yang lebih soleh/solehah
tetapi kawan…


jika suatu hari aku berdiam diriaku tidak membalas messagemuaku tidak angkat panggilan darimukunjungilah aku segera…

kerana aku sedang menanti seorang kawan di sini!

No comments:

Post a Comment